Velkommen til Forskerforbundet ved NTNU.

Forskerforbundet ved NTNU er et lokallag bemannet med fire stillinger på heltid. Vi kan hjelpe deg i lønnsforhandlinger, med spørsmål om dine arbeidsvilkår og tilbyr kurs og et sosialt fellesskap. I tillegg jobber vi overordnet med å jobbe for økt lønn, bedre arbeidsbetingelser og styrkede rettigheter for våre medlemmer.

Forskerforbundet er landets største fag- og interesseorganisasjon for kunnskapsarbeideren. Våre medlemmer er ansatt i vitenskapelige, tekniske, administrative og bibliotekfaglige stillinger. Hvis du ikke allerede er et medlem, vil vi gjerne inkludere deg i vårt fellesskap!

Du melder deg inn ved å registrere deg i vårt innmeldingsskjema

Ta gjerne kontakt med oss på e-post.

Vi har kontor i Fiberbygget (tidligere PFI-bygget) på Gløshaugen. Vi er på kontoret stort sett hver dag, men avtal gjerne møter på forhånd.