Bli medlem i Forskerforbundet – få en sekk i velkomstgave

Alle yrkesaktive som melder seg inn i Forskerforbundet i april 2024 får en sekk fra Rains i velkomstgave, og er i tillegg med i trekningen av et reisegavekort på kr. 10 000,-.

Vi gir bort en Rains Rolltop ryggsekk med Forskerforbundet-logo i velkomstgave til alle som melder seg inn i Forskerforbundet i april 2024.

I tillegg trekker vi to vinnere av reisegavekort på kr. 10 000,- fra Berg-Hansen reisebyrå:
en som har meldt seg inn og en som har vervet et nytt medlem.

• For å få sekk i velkomstgave må du ha meldt deg inn i perioden fra og med mandag 1. april til og med tirsdag 30. april 2024.
  • For å være med i trekningen av reisegavekort må du ha meldt deg inn eller vervet et nytt medlem i perioden fra og med tirsdag 27. februar til og med tirsdag 30. april 2024.
  • Kampanjen gjelder innmelding / verving av yrkesaktive medlemmer.

Er du ansatt i staten? Om du ønsker at Forskerforbundet og Unio skal representere deg i lønnsforhandlingene, må du huske å melde deg inn før 1. mai 2024. I denne videoen gir vår nestleder Kristian Mollestad deg gode grunner til å bli med på laget!

video-kristian-verving-2.jpg

Hva tilbyr vi

Som medlem i Forskerforbundet får du bistand i lønnsforhandlinger, juridisk hjelp i arbeidsforholdet, gode forsikringstilbud og fagbladet Forskerforum gratis tilsendt.

Se alle våre medlemsfordeler

Hva koster det?

Her finner du prisene som gjelder for medlemskap i Forskerforbundet.

Kontingentsatser

Kjenner du noen som kan bli medlem i Forskerforbundet?

Verv en kollega i dag og få vervepoeng som kan tas ut i form av gavekort. I tillegg er du med i trekningen av et reisegavekort på kr. 10.000,-.

Verv en kollega