Verv en kollega!

Nå er det enklere enn noen gang å verve en kollega til Forskerforbundet. Vi spanderer medlemskap ut året for nye yrkesaktive medlemmer. Og det er penger å tjene for deg som verver dem.

Article Image

Tony Burner, tillitsvalgt ved USN, er en av våre superververe. Nå er det enklere og mer lønnsomt enn noen gang å verve nye medlemmer til Forskerforbundet

Denne høsten spanderer Forskerforbundet medlemskap ut året for alle nye yrkesaktive medlemmer.

Vi er allerede over 25 000 medlemmer, og grunnen til at vi ønsker å bli enda flere er enkel: Kraften i en fagforening blir større jo flere vi har på laget. Med flere medlemmer står vi sterkere i kampen for bedre lønns- og arbeidsvilkår, økt satsing på forskning og utdanning, og en sterkere kunnskapssektor.

Visste du at ca 40 prosent av organiserte arbeidstakere verves på bakgrunn av anbefaling fra en kollega, og at 7 prosent verves av tillitsvalgte? Det er lokalt på den enkelte arbeidsplass at den viktigste rekrutteringen til fagforeningene skjer.

meme.png

Nå har vi gjort det enda enklere å verve en kollega. Medlemskap er gratis ut året for nye yrkesaktive medlemmer, og i tillegg er det fine vervepremier for hvert nytt medlem du verver. Ett nytt medlem gir et gavekort på 500 kroner, to nye medlemmer 1500 kroner, og premiestigen vokser slik at 10 nye medlemmer betyr et gavekort på hele 6000 kroner. Gavekortet får du tilsendt digitalt rett til mobilen fra vår nye leverandør Glede

Trenger du vervetips? For å gjøre vervejobben enklere har vi samlet noen tips fra våre superververe