Vinnerne av reisegavekort er nå trukket!

Vi har nå trukket to vinnere av reisegavekort, en som har vervet et nytt medlem og en som har meldt seg inn i forbundet før 1. mai. Vi gratulerer Clara Timpe (UiO) og Manju James (NTNU), som er de heldige vinnerne av hvert sitt reisegavekort på kr. 10 000,-.

Blant de som vervet et nytt medlem innen 1. mai er vinneren Clara Timpe, som jobber som senioringeniør ved Universitetet i Oslo.

Clara_Timpe.jpg
Clara Timpe

Claras beste vervetips er å snakke åpent med kollegaer om temaer som lønnsutvikling og hvorfor det er viktig å ha en fagforening i ryggen. Clara foretrekker å reise miljøvennlig, så drømmereisen for henne er å reise så langt toget tar henne.

Blant de nyinnmeldte er vinneren Manju James, som er stipendiat ved NTNU. Manju valgte å bli medlem i Forskerforbundet fordi forbundet jobber for kunnskapsarbeideres lønns- og arbeidsvilkår, og fordi hun fikk gode anbefalinger fra sine kollegaer. Manju drømmer om en reise til Paris.

Vi gratulerer Clara og Manju og ønsker dere en riktig god reise!