Sjekk dine medlemsopplysninger!

Før lønnsoppgjøret 2023 er det ekstra viktig at Forskerforbundet har riktig informasjon om deg som medlem. Logg inn på Min side og sjekk dine opplysninger. // Link to English version below //

--> In English: Check your membership information

Vi ønsker å ivareta våre medlemmers interesser på best mulig måte. Det er blant annet viktig at du er riktig registrert i vårt medlemsregister. Du kan selv sjekke ditt medlemskap på Min side.

Vi ber deg sjekke opplysninger om:

• arbeidsgiver/lokalt arbeidssted/campustilhørighet
  • medlemskapstype og kontingentsats
  • stillingskode/-tittel og lønnsopplysninger
  • privat postadresse
  • e-postadresse arbeid og privat
  • mobilnummer

Dersom du har to ulike ansettelsesforhold og ønsker at Forskerforbundets lokallag skal representere deg begge steder, må du sende oss en med hvilken stilling du har og hvilket lokallag du tilhører. Du vil da være registrert på medlemslisten til begge lokallag.

Logg inn på Min side

Brukernavn: din registrerte e-postadresse

Har du glemt ditt passord kan du benytte deg av "glemt-passord" funksjonen.

Er opplysningene korrekte trenger du ikke foreta deg noe.

Min side er kryptert slik at dine personopplysninger er sikret (jfr. Personopplysningsloven).