Nye navn i sekretariatet

Vi ønsker Andreas Christensen, Nina Fjeld, Jorunn Dahl Norgård og Sumathy Sivachandran velkommen som nye medarbeidere i Forskerforbundet fra 1. juni 2016.

Andreas Christensen (41) starter i et årsvikariat som rådgiver i tariffseksjonen, der han skal vikariere for spesialrådgiver Tanya Nymo. Han har tidligere vært tillitsvalgt på heltid for Forskerforbundet ved UiO. Andreas har hovedfag i fysikk og var universitetsbibliotekar på Universitetet i Oslo i 10 år før han ble tillitsvalgt.

Jorunn Dahl Norgård (43) starter i fast stilling som fagsjef og leder for fagpolitisk seksjon. Hun kommer fra stilling som faglig rådgiver i Samfunnsviternes fagforening. Jorunn er utdannet statsviter, og har 10 års erfaring fra Utdanningsforbundet som seniorrådgiver og leder av team for utredning og forskningsformidling. Hun har også vært rådgiver i Forskerforbundet i perioden 2001–2005.

Nina Fjeld (56) starter i fast stilling som organisasjonskonsulent med ansvar for bl.a. kursadministrasjon. Hun overtar etter Gerd Sandvik, som går av med pensjon 1. september. Nina har markedsføringsutdannelse fra BI og kommer fra stillingen som Assistant general manager hos Frank Grønsund agenturer AS. Hun har vært hos Forskerforbundet siden februar som vikar med ansvar for sentralbord og resepsjon.

Sumathy Sivachandran (51) starter i et årsvikariat som regnskapskonsulent. Hun har en bachelor i økonomi og kommer fra stilling som regnskapskonsulent/-ansvarlig i Oslo losse- og lastekontor. Hun skal vikariere for personal- og økonomikonsulent Elisabeth Johansen som skal ha permisjon fra september.