Tillitsvalgte

Forhandlingsteknikk

Dette kurset er for erfarne tillitsvalgte i alle sektorer, som har gått grunnkurs i tarifforhandlinger.
Kurset gir deg en innføring i ulike forhandlingsstrategier og hva som kreves for å bli en god forhandler. Som tillitsvalgt må du vite hva som kan forventes underveis i forhandlingene; du skal være både godt forberedt, selvsikker og tålmodig ved forhandlingsbordet, og det bør stå klart for deg hva du selv ønsker å oppnå – og ikke minst hva motparten er ute etter.

• Dato:

27. - 28. august 2024

• Tidspunkt:

• Sted:

Grand Hotel, Karl Johans gate 31, OSLO

• Antall plasser:

30

For å bli en dyktig forhandler, må du ha kunnskap om forhandlingsteknikker og bruke dem der det er hensiktsmessig. Kurset veksler mellom teori og praktiske øvelser.
Forskerforbundet dekker reise og opphold i forbindelse med kurset.
Program er under arbeid.

Speaker Image

Solfrid Mykland Fjell

Solfrid har doktorgrad fra Norges Handelshøyskole om mekling og mekleradferd, og er i dag ansatt som dommer i Jordskifteretten.

Speaker Image

Kjell Morten Brendøy

Kjell Morten er Siviløkonom fra NHH med spesialisering innenfor Organisasjon & Ledelse.  Han er eier og daglig leder for Puzzle Learning, et lite selskap som jobber med leder-, team- og medarbeiderutvikling primært for bedrifter i Norge.