Medlemmer

Stresshåndtering

Hvordan virker stress i kroppen? Bli med på webinar og lær hvordan du kan håndtere det!
Følelsene er vårt viktigste signalsystem som forteller oss om hva vi vil og trenger, og hva som foregår i relasjonene vi har til andre. Likevel kan følelser være forvirrende og vanskelige å håndtere, og stress, overveldelse og uro kan komme i veien for det vi ønsker å oppnå.

• Dato:

24. oktober 2023

• Tidspunkt:

• Sted:

Zoom, WEBINAR

• Påmeldingsfrist:

22. oktober 2023

• Antall plasser:

450

Dette webinaret vil ta for seg hva stress og følelser er, hvordan følelsene våre kan hjelpe oss, og hvordan vi kan forstå og møte følelser på en god måte. Du vil få utforske egne reaksjoner gjennom enkle øvelser, og få tips til hvordan du kan håndtere stress og vonde følelser i arbeidshverdagen og i eget liv.
Webinaret er gratis og åpent for alle våre medlemmer.

Speaker Image

Margrethe Standal Gleditsch

Margrethe Standal Gleditsch er psykologspesialist ved Institutt for Psykologisk Rådgivning (IPR) i Oslo.
Hun har spesialisert seg i Affektbevissthetsterapi, Emosjonsfokusert terapi og traumebehandling, og er lidenskapelig opptatt av hvordan følelser virker inn i relasjonene vi har til andre. Hun er en varm og engasjert foredragsholder som jevnlig holder kurs om stress, følelser og relasjoner.