Naardic treningsstudio

Som medlem i Forskerforbundet får du et godt tilbud hos Naardic, Norges største online treningsstudio.

Article Image

Naardic tilbyr mellom 80 og 100 treningsøkter hver uke med et snittantall på 20 deltakere per økt. Naardic tilbyr alt fra lavterskel økter som pausegym, rygg- og nakke rehabilitering, Yin Yoga og meditasjon – til styrke (med og uten vekter), intervalløkter, løping, yoga, pilates og Zumba, blant annet.

Alle timene på Naardic er både live og interaktive, det vil si at treneren også ser deg. Dette gjør treningen mer motiverende, gøy og effektiv.

Medlemskap hos Naardic koster fra 299 kr per måned. Gjennom Forskerforbundet får du gavekort på 500 kroner hvis du velger års- eller 12 måneders medlemskap. Du kan bruke gavekortet i Naardic nettbutikk og til PT-timer.

Merk også at det er 14 dagers gratis prøveperiode, så dersom du avslutter medlemskapet innen prøveperioden, vil du ikke bli trukket noe.