Studentmedlemskap lønner seg

Er du student, eller har du barn som studerer? Medlemskap i Forskerforbundet student er en god investering. Her kan du lese mer om hva du er sikret gjennom hele studietiden – for bare 250 kroner.

Visste du at Forskerforbundet har en egen studentforening – Forskerforbundet student?

Og visste du at for et engangsbeløp på 250 kroner er studenter sikret forsikringer og medlemsfordeler gjennom hele studieløpet?

Medlemskap i Forskerforbundet student er rett og slett en utrolig god deal. For 250 kroner får du:

En gratis studentpakke med grunnforsikring:

• Tyveri av mobil, PC, nettbrett – forsikringssum kr. 20 000
  • ID tyveri – forsikringssum kr. 25 000
  • Ulykke – forsikringssum kr. 1 mill

Tilgang til rimelig innboforsikring til kun kr 303,- per år med en forsikringssum på inntil kr 300 000, og andre rimelige forsikringer: Grunnforsikring til kr 1 230,- per år, og reiseforsikring i inntil 100 dager.

Bankavtale med Nordea; blant landets laveste renter på boliglån.

Helsetelefon for studenter og stipendiater (dekkes av Forskerforbundet) som gir online lege- og psykologhjelp, blant annet 8 psykologtimer per år, og legehjelp per telefon 24 timer i døgnet (inkluderer korte sykemeldinger, resepter, kan få henvisning direkte til spesialist).

Muligheten til å delta på gratis kurs og arrangementer, som Memo-kurs, stresshåndtering, vår årlige studentkonferanse og mye mer.

Medlemsbladet Forskerforum i posten ti ganger i året.

Muligheten til å involvere deg i Studentforeningen og påvirke dagens studentpolitikk.

Studentmedlemmer har også mulighet til å søke råd og veiledning fra Forskerforbundets ansatte rundt lønns- og arbeidsforhold.

Vil du melde deg inn, gjør du det her!

Did you know that Forskerforbundet offers cheap student membership? For a one-time fee of 250 NOK, students get access to free insurances, free courses and free online medical help throughout their studies. Join here!