Vinnere av høstens vervekampanje

Vinnerne av Forskerforbundets vervekampanje er kåret. Oslo universitetssykehus og SINTEF Energi vokste mest, mens Henning Kaiser Klatran vervet flest.

To av vinnerne av vervekampanjen: Inger Kristin Larsen (OUS) og Henning Kaiser Klatran (Politihøgskolen). Foto: Aksel Kjær Vidnes

Vervekampanjen pågikk i perioden 15. august til 31. desember 2011, og det var satt opp premiering i tre kategorier: Til lokallag med størst vekst i antall medlemmer, til lokallag med størst prosentvis vekst og til enkeltmedlem som vervet flest nye medlemmer i kampanjeperioden.

Det var Forskerforbundet ved Oslo universitetssykehus (OUS) som fikk flest nye medlemmer, med en nettovekst på hele 26 medlemmer i perioden.

I kategorien størst prosentvis vekst vant Forskerforbundet ved SINTEF Energi, som hadde 67% vekst i perioden.

Det enkeltmedlemmet som vervet flest nye medlemmer i perioden var Henning Kaiser Klatran, som er tillitsvalgt for Forskerforbundet ved Politihøgskolen.

Forskerforbundet gratulerer vinnerne!

Les også:
Vokser ved sykehusene (Forskerforum.no 07.02.12)