Vil du være med oss?

Send en e-post til med beskjed om at du også vil være medlem i FFTA.

Eventuelt kan du ringe eller sende e-post til et av styremedlemmene, så kan vi melde deg inn. Årskontingenten er 250 kroner, som betales over en egen giro du vil få tilsendt i posten.

Vi ser fram til å få deg med i et omfattende fellesskap - og tror ikke du vil angre!

Vennlig hilsen styret i FFTA

Kontaktpersoner

FFTA har et nettverk av kontaktpersoner ved de store institusjonene over hele landet. Deres rolle er å være FFTAs talerør innad i din organisasjon, reklamere for FFTA ved enhver anledning og gjerne oppmuntre Forskerforbundets lokallag til å sende inn felles søknad for "lokallag/FFTA" til OU-seminar.

Styret ønsker å møte medlemmer på alle kanter av landet, og et virkemiddel er å sende inn felles søknad på OU-seminar hvor kontaktpersonene/lokallaget kan treffes.
Fordelen ved å være kontaktperson er gratis deltakelse på de seminarer FFTA arrangerer - som høst/vårkonferansene og andre OU-seminarer; minimum to i året.
Ta kontakt med en i styret om du lurer på hvem som er kontaktperson ved din institusjon, eller selv er interessert i å bli en del av dette nettverket.

Er du i tvil om du er medlem?
Vi får stadig henvendelser fra noen som er i tvil om de er FFTA-medlemmer. Enten fordi de tror man som teknisk/administrativt ansatt automatisk blir medlem, eller fordi man har glemt å betale kontingenten (det lar seg dessverre ikke gjøre å få den på lønnsslippen) eller på annen måte har falt ut av listen.

Du kan selv sjekke status ved å logge deg inn på Forskerforbundet/Min side (bruk medlemsnummeret ditt). Her er det oppført om du er medlem i en fagpolitisk forening. Er du ikke det, kan du kontakte  eller en av oss i styret.

Er du ikke medlem av Forskerforbundet ennå, kan du lese mer på www.forskerforbundet.no. Her vil du finne mer informasjon om organisasjonen. Under "Bli medlem" finner du et elektronisk innmeldingsskjema. På innmeldingsskjemaet vil du finne fagpolitisk forening som valgmulighet - og velger FFTA.