Dagsseminar for postdoktorer

Hvilke rettigheter har du egentlig som postdoktor? Og får du lønnen du fortjener? Forskerforbundet inviterer til et dagsseminar for postdoktorer, torsdag 5. desember 2019 på Clarion hotell i Bjørvika. Påmelding innen 11. november.

22.10.2019

På dette seminaret ser vi på lovverket – hva det sier og hvordan det praktiseres – og vi gir deg noen tips for å bedre lønnen din. Du får også innblikk i Forskerforbundets politikk og arbeid for postdoktorer. I tillegg kommer representanter fra både Kunnskapsdepartementet og Akademiet for yngre forskere for å fortelle om sitt arbeid for bedre forskerkarrierer.

Det vil bli god mulighet til erfaringsutveksling, dialog og spørsmål. Har du konkrete spørsmål om ditt arbeidsforhold, er dette en god anledning til å få svar.

Har du en god kollega som også er postdoktor eller midlertidig forsker med doktorgrad, inviter gjerne vedkommende med, selv om hen ikke er medlem av Forskerforbundet. Vi vil gjerne dele vårt engasjement for denne gruppa med flere. Men skulle seminaret bli fulltegnet, vil vi prioritere medlemmer.

Deltagelse er gratis og Forskerforbundet dekker reiseutgifter i forbindelse med seminaret. Programmet foregår på norsk.

Program og påmeldingsskjema

NB: ikke-medlemmer må sende en e-post til for å melde seg på seminaret.