Kurs: Stresshåndtering

24. oktober 2021
Antall plasser:
150

Hvordan virker stress i kroppen? Bli med på webinar og lær hvordan du kan håndtere det!

Følelsene er vårt viktigste signalsystem som forteller oss om hva vi vil og trenger, og hva som foregår i relasjonene vi har til andre. Likevel kan følelser være forvirrende og vanskelige å håndtere, og stress, overveldelse og uro kan komme i veien for det vi ønsker å oppnå.

Dette webinaret vil ta for seg hva stress og følelser er, hvordan følelsene våre kan hjelpe oss, og hvordan vi kan forstå og møte følelser på en god måte. Du vil få utforske egne reaksjoner gjennom enkle øvelser, og få tips til hvordan du kan håndtere stress og vonde følelser i arbeidshverdagen og i eget liv.

Kursholder Margrethe Standal Gleditsch er psykolog ved Institutt for Psykologisk Rådgivning (IPR) i Oslo. Hun har videreutdanning i affektbevissthetsterapi og traumebehandling, og er lidenskapelig opptatt av hvordan følelser virker inn i relasjonene vi har til andre. Hun holder jevnlig kurs og foredrag om stress, følelser og relasjoner.

Webinaret er gratis og åpent for alle våre medlemmer.

Ikke medlem ennå? Meld deg inn her!

Du må logge inn for å melde deg på dette kurset.

Logg inn