Kurs: Stressmestring i koronaens tid

14. mai 2020
Antall plasser:
20

Tillitsvalgtrollen kan være veldig krevende. Man står ofte i utfordrende, stressende eller konfliktfylte situasjoner på arbeidsplassen der man må håndtere vanskelige følelser i seg selv eller i andre. Følelser er et viktig signalsystem som sier noe om hva vi vil eller trenger, likevel er følelser også ofte vanskelige, vonde eller forvirrende. Gjennom samtale, øvelser og teknikker vil du i dette kurset lære noe om å forstå og takle egne og medlemmers følelser på en god måte.

Dette webinaret er en kortversjon av todagers-kurset som arrangeres jevnlig i samarbeid med Institutt for psykologisk rådgivning (IPR).

Målgruppe

Kurset er rettet mot tillitsvalgte som ønsker å lære praktiske verktøy og øvelser til bruk når tillitsvalgtrollen krever for mye. Det oppfordres til at deltakerne bidrar i diskusjoner, deler av seg selv og knytter innholdet opp mot rollen som tillitsvalgt underveis.

Det er kun 20 plasser per kurs og vi forutsetter at du kan delta på hele webinaret for å få plass. Etter påmelding vil du motta en lenke til webinaret som bekreftelse.

Kursleder

Kursholder er Victoria Forsberg. Hun er psykolog ved IPR i Oslo og holder jevnlig kurs og foredrag om følelser, stressmestring og relasjonsutfordringer.

Du må logge inn for å melde deg på dette kurset.