Kurs: Digital forskningsformidling

Teams, WEBINAR
Antall plasser:
210

Å holde en presentasjon over nett er noe ganske annet enn i virkeligheten. Når du skal formidle digitalt må du være mer bevisst på hvordan du utvikler presentasjonen din og hvordan du skal fremføre budskapet med bruk av kamera og omgivelsene du er i. I tillegg må du vite hva som skal til for å formidle budskap på en effektiv måte som engasjerer tilhørerne.

I dette webinaret vil vi gi deg tips og råd om hva som skal til for å lykkes med digital forskningsformidling, og ikke minst hva du bør tenke på i planleggingsfasen. Vi vil gå igjennom seks prinsipper for digitale presentasjoner. I tillegg vil vi gjennomgå samspill mellom budskap og kroppsspråk, blikkretning og energinivå i en relativ statisk setting. Avslutningsvis vil vi også gi noen råd om verktøy du kan benytte som kan engasjere tilhørerne, og alternative måter å frembringe budskapet på.

Webinaret er åpent for alle medlemmer.

Webinaret arrangeres i samarbeid med Julie Skogheim og Hilde Widerøe Wibe fra Corporate Communications.

Du må logge inn for å melde deg på dette kurset.