Kurs: Digital formidling

Teams, WEBINAR
Antall plasser:
50

Mange lokallag må nå over på digitale plattformer for å få gjennomført sine kurs. For å støtte dere i den overgangen, tilbyr vi nå webinar i digital formidling.

I dette webinaret vil vi gå igjennom seks prinsipper for å utvikle gode digitale presentasjoner med mål om å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for visuell kommunikasjon og hvordan det best kan brukes for å støtte oppunder budskapet. Videre vil vi gi konkrete tips til hvordan gi liv til powerpointpresentasjonen samt tips til noen gode ressurser som kan brukes for å utvikle presentasjonen. Deltakerne vil lære hvilke funksjoner og løsninger som kan være effektfulle til ulike hensikter, samt hva man bør unngå. Avslutningsvis vil vi gå gjennom samspill mellom budskap og kroppsspråk, blikkretning og energinivå i en relativ statisk setting.

Webinaret er åpent for våre tillitsvalgte.

Webinaret arrangeres i samarbeid med Julie Skogheim og Hilde Widerøe Wibe fra Corporate Communications.

Du må logge inn for å melde deg på dette kurset.