Kurs:

Tidspunkt:
Sted:
Påmeldingsfrist:

Mange tillitsvalgte som har vært på kurs i Retorikk og presentasjonsteknikk, har hatt et ønske om en oppfølging. Nå tilbyr vi en dag med fordyping og trening.

I dette kurset kan du selv være med på å bestemme innholdet. Ønsker du å lære mer om påvirkning, motivasjon eller argumentasjon? Er det emner du gjerne vil ha repetert? Hvilke erfaringer har du gjort siden du deltok på kurset? Hva trenger du for å bli enda bedre?

Kurset blir lagt opp med teori ut fra deltakernes ønsker, diskusjoner og oppgaver fra kl. 9.15 til kl. 11.15, og praktiske øvelser i mindre grupper fra kl. 12.30 til 16.00. Hver deltaker er kun med i én time etter lunsj.

Det aller beste er om du har en konkret presentasjon eller oppgave å jobbe med i kurset.

Kursleder

Kursleder er Vibeke Holtskog fra Holtskog AS. Vibeke er utdannet språklærer med videreutdanning i retorikk, kommunikasjon og ledelse. Hun er brennende opptatt av kommunikasjon, og har siden 2009 spesialisert seg på kurs i retorikk og presentasjonsteknikk. Hun holder flere kurs for Forskerforbundet, og er også fast kursleder for bl.a. NITO og Tekna. Hun har gitt ut boken «Formidling som funker» (Universitetsforlaget 2018).

Med forbehold om endringer

Du må logge inn for å melde deg på dette kurset.

Logg inn