Verv medlem 24 000 og vinn superflott elsykkel

Nå er det nesten 24 000 av oss – men vi ønsker å bli enda flere!

Flere medlemmer gir oss nemlig enda større gjennomslagskraft. Det tjener alle på. Sammen står vi sterkere i lønnsforhandlinger og kampen for gode arbeidsvilkår.

Derfor arrangerer vi en vervekampanje: Verver du en kollega, blir du med i konkurransen om å vinne to superflotte elsykler – en til deg og en til den du verver.

Elife "Svane" elsykkel

Elifes mest populære modell ''Svane'', er en unisex hybridmodell med lavt innsteg. Den presterer like godt i urbane omgivelser, som på lengre turer i hardere forhold. Batteriet er kraftig med sine 672Wh, og sykkelen kommer med 3A hurtiglader, dette forkorter ladetiden betraktelig. Den har et solid bagasjebrett med god plass til barnesete eller sykkelveske. Automastiske lykter foran og bak følger også med.

Har du en venn, bekjent eller kollega som du synes bør få høre om oss? Da er det nå du skal fortelle vedkommende om fordelene ved et medlemskap i Forskerforbundet! Send kollegaen din en e-post og fortell om det viktige arbeidet vi gjør for våre medlemmer.

Vi har gjort det enkelt for deg: Bare send denne e-posten eller rett og slett bare denne lenken til den du vil verve.

PS: Du samler i tillegg vervepoeng som vanlig.