Kunnskapsarbeider?
Få gratis medlemskap ut året

Meld deg inn i Forskerforbundet i dag og få gratis medlemskap ut året. Du får også vår obligatoriske medlemsforsikring gratis i samme periode – og et praktisk refleksbelte.

Don't panic. Organize!

(Don't panic. Organize!) Forskerforbundet

20.10.2020

Nå har du muligheten til å få bedre kjennskap til Forskerforbundet, og et innblikk i det viktige arbeidet vi gjør for våre medlemmer. Forskerforbundet organiserer ansatte og studenter i forskning, høyere utdanning og kunnskapsformidling. Vi har snart 24 000 medlemmer. Forskerforbundet arbeider for høyere lønn og bedre arbeidsvilkår for medlemmene.

Melder du deg inn i Forskerforbundet nå får du gratis medlemskap ut 2020. Du får også vår obligatoriske medlemsforsikring gratis i samme periode. Forsikringspakken består av livs-, uføre-, ulykkes- og kritisk sykdomsforsikring og koster ordinært 158 kr./mnd.

Vi sender også et gratis refleksbelte med logo i posten til alle som melder seg inn i perioden frem til nyttår.

Noen av våre medlemsfordeler:

• Du får bistand og veiledning fra Forskerforbundets tillitsvalgte og ansatte i spørsmål om dine lønns- og arbeidsvilkår.
  • Du får tilsendt fagbladet Forskerforum, som har 10 utgivelser per år.
  • Vi gir deg råd når du skal forhandle om lønn og betingelser ved ansettelse.
  • Forskerforbundets lokale tillitsvalgte representerer medlemmene i alle saker som har med arbeidsforholdet å gjøre, og deltar i de lokale lønnsforhandlingene.
  • Du får tilgang til Unios medlemsprodukter, blant annet rimelig boliglån. Gjennom Unios avtale med Nordea Direct kan Forskerforbundets medlemmer få boliglån til 1,39 % rente.

Ordinær pris er 479 kr./mnd. i kontingent og 158 kr./mnd. for obligatorisk medlemsforsikring.
For stipendiater er ordinær kontingent 260 kr./mnd. og 158 kr./mnd. for obligatorisk medlemsforsikring.

* tilbudet gjelder ved innmelding i perioden 20. oktober til 31. desember 2020.
* tilbudet gjelder kun yrkesaktive medlemmer.
* dersom du ikke ønsker å fortsette medlemskapet må du sende skriftlig utmelding til Forskerforbundet. I motsatt fall løper medlemskap og forsikring videre på ordinære vilkår fra 1. januar 2021.